aliciawindiz

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Alicia - 19 januari 2011 13:55

Hej hej!!;)

Mår helt klart bättre men inte helt frisk änn   !!!

Kommer kanske imorgon om jag inte får feber igen och om jag orkar.............men det gör jag nog!!!  Och annars blir det nya tag till på fredag  

 

Har inte skrivit på ett tag förlåt, men har varit lite (förlåt för det här ordspråket) "död" eller ja trött ialla fall. Men det ska bli ändringar på!!  

 

Igår hade restav av min ensamble grupp ensamble och de kom fram till att spela One and the same!!!!    JIPPIE den är juu så bra!!! Och jag är en av dom som ska sjunga!!     OMG är jag i himmeln eller?? men men tror att jag ska sjunga det Selena sjunger i texten, älskar henne mest men jag gillar Demi oxå så klart!!


  

Åsså behövs det en bild på min idol Selena Gomez!!  

 

Många kraamizar på er idag!!!

 

/lizzie


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en tjej som är född 97.Här bloggar jag om mitt liv, vad som händer, saker som ska hända m.m.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards