aliciawindiz

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Alicia - 13 april 2011 19:44

Tja,

sry har inte lagt in på länge nu och jag glömde helt bort det med bilderna.

Har haft mycket att göra och mådde inte så bra igår:(

  Sööötnosen på bild;)♥ Guud vad liten hon var=) Älskar dig tjejen♥


Imorgon blir det två redovisningar en på engelska och en på svenska. Har tränat en del men jag hittar alltid på något nytt när jag redovisar sen;)

Hade spanska glos test idag, alla rätt!!=) nice.......men måste säga att jag var osäker på några och endå fick jag alla rätt.

Det var ju många glosor 44 st........


På fredag blir det mys pys och Harry Potter 7  ♥

Yeeah jag LÄNGTAR!!


Föresten jag brände mig på en limpistol idag......när jag tog bort det kom det hud med och som det sved:( 

gjorde skit ont.........är bättre nu men det ömmar lite fortfarande.

Jag känner mig jätte smidig xD

Ha det=)

// lizzie W

Presentation


Hej, jag är en tjej som är född 97.Här bloggar jag om mitt liv, vad som händer, saker som ska hända m.m.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards