aliciawindiz

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Alicia - 19 juni 2011 15:27

Hur e läget?? ;) Jag mår toppen, kanske lite trött för att jag inte gjort så mycket xD

Men ska strax ut på en promenad i solskenet (NOOOT!) med Smilla♥

Idag har jag städat mitt rum till en viss del, läst och något mer.......som jag inte kommer på :S


Är det någon som lyssnat på Love u like a love song av Selena Gomez?!?!♥

Så att den kommit ut igår och drogar den nu ;D

Jag älskar verkligen hennes låtar och längtar som en galning tills hennes nya album kommer............och Monte Carlo så klaaaart!!!!

Men den verkar ju aldrig komma på bio eller på dvd:( såååå himla tråkigt!!


Okejj, men nu ska jag inte vara negativ............fast det regnar igen.........varför kan det inte vara fint väder nu när det är sommar?? :S

Fast det kanske kommer snart om vi har tur!  


Nästa vecka kommer att bli rätt lugn den oxå vad jag vet........

Måndag- Träffa min nya träningshund!!♥

Tisdag- Träna Agility

Onsdag- inget

Torsdag- Träffa Tanja & Shatha!! :D♥

Fredag- Midsommarafton.........

Lördag- inget

Söndag- inget


Ska gå ut och gå nu!!


Ha det bäst! ;D


// ALICIA♥

Presentation


Hej, jag är en tjej som är född 97.Här bloggar jag om mitt liv, vad som händer, saker som ska hända m.m.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards