aliciawindiz

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Alicia - 20 juni 2011 17:09

Blomman är sååå otroligt söööt!!!♥ Hon var här för några timmar sedan och fick prova lite agility. Eftersom hon aldrig har gjort det innan fick vi det lugnt. Hon är en glad hund som är väldigt nyfiken och redo för nya saker. Så jag tror att hon kommer bli jätterolig att jobba med :D Imorgon ska vi träna igen på klubben så vi får se hur det blir då ;)


Sen efter de hade varit här tittade jag och min brorsa på Harry Potter 7 eftersom det har varit ett så dåligt väder idag(fast nu äntligen verkar det lite bättre). Den är såå bra, har bara sett den typ 3 ggr nu. Men snart kommer del 2 på bio, LÄNGTAR!!  


Sen har jag bara varit ute på en runda med Smillie och tränat lite lydnad och inkallningar.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Såg på Youtube idag att Cody har en ny musikvideo(On my mind)..........såå jag var tvungen att kolla, hahah xD. Omg han är sååå himla sööööt!!♥

Älskar den!! :D


Ha det bra!!

// ALICIA ♥


Av Alicia - 20 juni 2011 11:04

Jag gick upp tidigt idag för att springa med min pappa. (Kl. halv åtta) Då gick jag och åt frukost direkt. Visst är det tråkigt att springa :( men vilken kick det är;)

Man känner sig så mycket piggare + man känner att man hinner göra mer.

Sen så kela jag med katten och kaninen. Fixade mat och vatten m.m Och sen har jag damsugat halva huset.............Och dagen har nästan bara börjat :D


Resten av dagen ska jag städa mitt skrivbord, träffa min nya träningspartner "Blomman" och gå ut och gå med Smilla♥


Blomman är från en kennel i Bårslöv som heter Eglam. Hon känner ägaren sen skoltiden och det är jag glad över;D Hon är en röd/vit papilion på lite mer än 11 månader. Här kan man kolla på henne: http://www.eglam.cybersite.nu/text_167282.html

Jag skriver senare hur det gick och hur hon är..........är sååå himla taggad inför det. Älskar att träna agility och tycker att det ska bli jättekul att träna en liten hund även om det kommer att kännas ovant i början;)


Nu ska jag ta en dusch,  ha det bäst!:D

// ALICIA♥


Presentation


Hej, jag är en tjej som är född 97.Här bloggar jag om mitt liv, vad som händer, saker som ska hända m.m.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards